Pagina's

donderdag 13 september 2012

Disney Halloween


Disney Halloween is almost here! I'm so excited. unfortunately I can't go because I have school and work stuff. But I will enjoy pictures and movies about the halloween theme. In Paris Disneyland it will be from 1th October till 4th November 2012. Disney's Halloween Party takes place in Disneyland Park and is a night-time extravaganza the whole family will enjoy! Extra shivers and spooky chills are guaranteed! 

Enjoy the charm of several attaractions by night as well as the many other spooky things that are waiting for you this Halloween!
This thrilling extravaganza takes place from 8:30pm to 1am, after regular Disneyland Park opening hours.

Do you dare?


xoxo

14 opmerkingen:

  1. wauw, wat mooi. ik ben deze zomer in disneyland geweest :) liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben gek op Halloween en op Disney en ga in oktober naar Parijs dus goed dat je hierover geschreven hebt. Extra excited :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohh ik wil er zoo graag heen! ik heb het 1x mee gemaakt met halloween en het is echt geweldig dan <3

    xx
    Jenny / Rocknrollerr.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben al vaak naar Disney geweest maar nog nooit met Halloween, lijkt me heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik was vorig jaar Kerst in Disney en het was echt má-gisch. <3 Halloween lijkt me ook vet tof om mee te maken in Disney! Maar ja, het kost wat eh!

    BeantwoordenVerwijderen